Starszy Inspektor do spraw: Kadr i Szkolenia w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Szczecinku

Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi obsługę kadrową policjantów oraz pracowników Policji
  • prowadzi dokumentację kadrową policjantów oraz pracowników Policji
  • prowadzi postępowania administracyjne
  • obsługuje na bieżąco program ZUS "Płatnik" oraz informatyczne systemy policyjne m.in.SWOP
  • sporządza miesięczne meldunki kadrowe
  • prowadzi i przygotowuje dokumenty związane z odejściem policjantów ze służby jak również pracowników z pracy
  • ustala uprawnienia policjnatów i pracowników do dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw i innych świadczeń wynikających ze stosunku służby i pracy
  • realizuje zadania mobilizacyjne
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy o Policji z dn.6 kwietnia 1990r. i przepisów wykonawczych
  • znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obsługi komputera oraz programów związanych z obsługą kadrową
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych
  • umiejetność redagowania pism
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE"
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępswo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja
Co oferujemy
 
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Warunki pracy
 

Praca o charaktrze administracyjno-biurowym, jednozmianowa, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie.

Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi.

Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego.

Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy w pokoju dwuosobowym wyposażonym w sprzęt biurowy i komputerowy. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.

Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Dodatkowe informacje
 
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Informacja o wysokości proponowanegoo wynagrodzenia:

3.281,62 zł (mnożnik 1,6150) + dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Oferty należy składać do 19.09.2021 r.  w zaklejonych kopertach w Komendzie Powiatowej Policji w Szczecinku, ul. Polna 25, 78-400 Szczecinek.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowie kwalifikacyjnej.

Metryczka

Data publikacji : 09.09.2021
Data modyfikacji : 14.09.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku
Osoba udostępniająca informację:
Jarosław Babiak Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Osoba modyfikująca informację:
Jarosław Babiak
do góry